Pasar al contenido principal

XIV. Elkartasun Kilometroa

Irudia
Elkartasun kilometroa 2025

XIV. Elkartasun Kilometroa

Aurtengo Elkartasun Kilometroa Donamartiriko Arberoa ikastolako ikasleen alde egingo du Uzturpe Ikastolak.  

Ikastolako ikasleek “babesle taula” eraman dute etxeetara. Taula orientagarria da, ikasleek ardura txiki bat har dezaten: babeslea izan daiteke aita, ama, osaba, izeba, aitona, amona, dendaria, bizilaguna…: nahi adina babesle izan daitezke.

Era berean, nahi adina diru bildu edo/eta elkartasun buelta kopuru (sinbolikoki) babes daitezke. Dirua eta betetako taula, ikastolara ekarri behar dute ikasleek eta tutoreek jasoko dute. Hala ere, norbaitek diru ekarpen berezia egin nahiko balu, jarri dadila harremanetan idazkaritzarekin eta bertatik kudeatuko dute.

Martxoaren 31ean, astelehena arratsaldeko 15:15etatik  16:30era, elkartasuna erakutsiz plazan hasi eta bukatuko den ibilbide zirkularrean bueltaka arituko dira ikasleak.

Egun honetan Plazako geltokiko ikasleak plazan jaso beharko dira, autobusak ibilbide luzea egingo du plazatik abiatuz. Kontutan hartu haurrak jasotzerakoan tutoreari jakinaraztea ezinbesteko dela. 

Festan parte hartzera gonbidatuta zaudete.

LH ikasleek egindako eskuorria hemen

Azken albisteak

En el aula de 2 años, durante los últimos días hemos recibido la visita de varias familias, y la experiencia ha sido muy enriquecedora.
El alumnado de 4.º de ESO ha desarrollado un interesante proyecto interdisciplinar entre las asignaturas de Ciencias Sociales y Artes Escénicas.
Los estudiantes de Artes Escénicas de 3.º de ESO representaron el pasado 10 de junio en el Cine de Alegia la obra de teatro que han creado durante los últimos tres meses.
El pasado viernes los alumnos y alumnas de 4º de primaria pasaron una mañana estupenda en el Museo del Títere Topic de Tolosa.