Pasar al contenido principal

ESKOLA KIROLA MARTXAN DA

Irudia
Eskola Kirola

ESKOLA KIROLA MARTXAN DA

Urria iristearekin batera ikastolako Eskola Kirol taldeak jada hasiak dira entrenamendu saioekin eta larunbatetako ekintza bereziekin. Adibide gisa, aurreko larunbatean Ordiziako Errugbi Taldeko hainbat jokalari eta entrenatzaileren eskutik Errugbi saioa jaso zuten gure LH 3-6ko ikasleek giro ezin hobean Tolosako Usabal Kiroldegian.

Aurtengo ikasturtean 160 haurrek parte hartuko dute Uzturpe ikastolako Eskola Kirol programan (Multikirola, Atletismo taldea eta Jolas hezi). Programa honetan ohiko hiru kirol nagusiak lantzeaz gain (Saskibaloia, Eskubaloia eta Areto Futbola) beste hainbat kirol lantzeko aukera izango dute, hala nola, jolasa, Piragua, Eskalada, Errugbia, Herri Kirolak, Judoa, Mahai Tenisa, Igeriketa, Arrauna, Boleibola, Patinaia, Urpekaritza, Atletismoa, Xakea... Nabari da kirolaz gozatzeko gogotsu daudela gure ikasleak!!!

Argazki gehiago hemen

Azken albisteak

Antes de las vacaciones de verano os queremos informar de la web ARITUZ.
En el aula de 2 años, durante los últimos días hemos recibido la visita de varias familias, y la experiencia ha sido muy enriquecedora.
El alumnado de 4.º de ESO ha desarrollado un interesante proyecto interdisciplinar entre las asignaturas de Ciencias Sociales y Artes Escénicas.
Los estudiantes de Artes Escénicas de 3.º de ESO representaron el pasado 10 de junio en el Cine de Alegia la obra de teatro que han creado durante los últimos tres meses.