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Uzturpe Ikastolak

lanpostu baterako deialdia egiten du

LANPOSTUA

Uzturpe Ikastolako idazkari %50eko jardunaldiarekin

OINARRIZKO ESKAKIZUNAK

  • Ikasketak eta ezagutzak:
    • Gutxieneko titulazio akademikoa: Goi mailako administraritza eta finantzak zikloa
    • Euskara: EGA edo baliokideak
    • Ondorengo aplikazio eta programen ezagutza baloratuko da: Alexia, Siltra/Creta, kontabilitate eta nomina programak eta hezkuntza saileko programa bereziak

 

  • Eginkizunak:
    • Kontseilu errektoreari administrari zerbitzua eskaini, kooperatibako liburu, dokumentu eta abarrak kudeatuz
    • Langileen administrazio laboralaz arduratu (kontratuak, nominak, Gizarte segurantza, alta eta bajak eta abar).
    • Erosketen kudeaketa administratiboa (albarán eta fakturen egiaztatzea, orainketak egin, erosketa txikiak kudeatu, eta abar) eta biltegiaren ardura.
    • Ikastolaren bizi ekonomikoaren erregistro eta kudeaketa: kontabilidadea eguneratua mantendu, ordainketak egin eta  eskatu, aurrekontuak prestatu, banketxeekin kudeaketak egin eta abarrekoak.
    • Ikastolaren idazkaritza orokorraren kudeaketa (deiak, tramitazioak, korrespondentzia eta abar).

Lehenetsiko da guraso, guraso ohi, langile ohi edo ikasle ohi izatea. Kolektibo hauetatik kanpoko hautagaitzak kontuan hartuak izango dira. Lehenetsiko da ere hezkuntza sektorearekiko ezagutza.

Curiculumak: zuzendaria@uzturpe.eus martxoaren 23a baino lehen.

 

Uzturpe Ikastola

ofrece un puesto de trabajo

PUESTO DE TRABAJO

Secretario/a de Uzturpe Ikastola con una jornada al 50%

EXIGENCIAS BÁSICAS

  • Estudios y conocimientos:
    • Titulación mínima: Grado superior en administración y finanzas
    • Euskera: EGA o equivalente
    • Se valorará el conocimiento de las siguientes aplicaciones y programas: Alexia, Siltra/Creta, programas de contabilidad y nóminas, y programas específicos del departamento de educación

 

  • Funciones:
    • Soporte administrativo al Consejo Rector de la cooperativa, gestionando los libros y documentos relacionados con la misma
    • Gestión de la administración laboral de los trabajadores (contratos, nóminas, Seguridad Social, altas y bajas, etc.)
    • Gestión administrativa de compras (control y verificación de facturas y albaranes, ejecución de pagos, gestión de compras menores, etc.) así como la gestión del almacén.
    • Registro y gestión del ámbito económico de la Ikastola: contabilidad, cobros y pagos, preparación de presupuestos, gestión con las entidades bancarias, etc.
    • Gestión de la secretaría general de la Ikastola (correspondencia, trámites, gestión de llamadas, etc.)

Tendrán prioridad los padres/madres y antiguos padres/madres, antiguos trabajadores  y ex alumnos de Uzturpe Ikastola.

Enviar curriculum antes del 23 de marzo a la siguiente dirección: zuzendaria@uzturpe.eus

fitxategiak
Administrari Deialdia eleb.pdf